Gå til indhold

Få en mail op til dine frister

Vil du gerne have en mail, når det er tid til at indberette moms, løn, lønsum eller andet? Så kan du give os din mailadresse i TastSelv Erhverv og få en mail op til fristerne.

Sådan giver du os din mailadresse eller retter en eksisterende mailadresse

  1. Log på TastSelv Erhverv 
  2. Vælg Profil- og kontaktoplysninger
  3. Vælg Kontakt- og tilmeldingsoplysninger
  4. Vælg Se og ret dine generelle kontaktoplysninger
  5. Skriv dit navn og din mailadresse
  6. Tryk på Gem

Du har nu givet os din mailadresse og får automatisk en mail, før du skal indberette.

Du kan altid rette dine kontaktoplysninger eller afmelde vores servicemails, hvis du ikke længere ønsker at modtage dem.

eIndkomst: Sådan giver du os din mailadresse eller retter en eksisterende mailadresse

  1. Log på TastSelv Erhverv
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Vælg Indberette/forespørge på eIndkomst/LetLøn
  5. Vælg Kommunikationsindstillinger og LetLøn tilmelding
  6. Vælg 2. Supplerende indstillinger (mailadr. og kommunikationsform)
  7. Skriv din mailadresse i feltet Supplerende email adresse, og tryk på Ok

Du har nu givet os din mailadresse og får automatisk en mail, før du skal indberette.

Du kan altid rette dine kontaktoplysninger eller afmelde vores servicemails, hvis du ikke længere ønsker at modtage dem.