På denne side kan du holde dig opdateret om Dataudvekslingsplatformen:

  • Drift: Aktuelle forstyrrelser i driften.
  • Servicevindue: Planlagt servicevindue, hvor du i en periode ikke kan se eller hente oplysninger.
  • Information: Relevant information og nye vejledninger.

Se arkiv for den gamle driftslog for Dataudvekslingsplatformen

Drift for Dataudvekslingsplatformen

LøstTFE DUPLA er utilgængelig23-09-2020 kl. 09:1423-09-2020 kl. 09:30

TFE er i luften igen.

23-09-2020 09:14:00
LøstOpenShift prod patching til 3.11.24807-09-2020 kl. 08:0911-09-2020 kl. 09:20

Afsluttet som forventet

07-09-2020 08:09:00
LøstForlængede svartider på DUPLA21-08-2020 kl. 13:0425-08-2020 kl. 15:39

De driftsmæssige udfordringer er nu løst.

21-08-2020 13:04:00
LøstDUPLA er utilgængelig10-07-2020 kl. 08:3614-07-2020 kl. 13:28

Problemet er løst og DUPLA er tilgængeligt igen.

10-07-2020 08:36:00
LøstDUPLA er oppe igen10-07-2020 kl. 10:4310-07-2020 kl. 10:43

DUPLA er oppe igen

10-07-2020 10:43:00

Se alle driftsmeddelelser

Servicevindue for Dataudvekslingsplatformen

Servicevindue 21/08-2020 kl. 07.0020-08-2020 kl. 12:5820-08-2020 kl. 12:58

I forbindelse med intern fejlsøgning vil der være et servicevindue fredag morgen kl. 07.00, som forventes at vare ca. 10 min.

Der skal laves et deploy af DUPLA, som retter en security token og genstarter ceptor gatewayen, hvilket betyder at alle aktive sessioner bliver smidt af.

20-08-2020 12:58:00
Servicevindue DUPLA TFE d. 17/8 kl. 12:00-12:3017-08-2020 kl. 06:5618-08-2020 kl. 10:18

Servicevinduet blev afsluttet som planlagt.

17-08-2020 06:56:00
Servicevindue DUPLA PROD 18/8 kl. 8.00-9.3007-08-2020 kl. 21:4418-08-2020 kl. 10:17

Planlagte servicevindue er nu succesfuldt afsluttet.

07-08-2020 21:44:00
Servicevindue DUPLA TFE d. 17/8 kl. 12:00-12:3017-08-2020 kl. 07:5217-08-2020 kl. 07:52

I forbindelse med en fejlrettelse af Forskud Service samt en fejlrettelse af virusscanner, vil der være et servicevindue på TFE i dag mandag d. 17. august fra kl. 12:00-12:30.

17-08-2020 07:52:00
Servicevindue Workzone 18/8 kl. 17-2314-08-2020 kl. 14:1714-08-2020 kl. 14:17

I forbindelse med et servicevindue på Workzone, som er et begvedliggende journaliseringssystem DUPLA benytter, vil det tirsdag d.18/08 2020 kl. 17-23 ikke være muligt at indsende nye DUPLA aftaler til behandling. 

Det påvirker ikke resten af DUPLA
14-08-2020 14:17:00

Se alle servicevinduer

Information om Dataudvekslingsplatformen

Indrapportering af incidents25-08-2020 kl. 08:0025-08-2020 kl. 08:00

Hvis der opleves lange svartider eller timeout på DUPLA, i forbindelse med de tidligere udmeldte driftsfortyrrelser, er det en stor hjælp for DUPLA teamet, at de bliver indmeldt via den gældende procedure.

Incidents skal indrapporteres på telefon 7238 9696 eller som beskrevet på DUPLA SharePoint

25-08-2020 08:00:00
Ryd browserdata ved indgåelse af nye DUPLA aftaler19-08-2020 kl. 10:2719-08-2020 kl. 10:27

Det anbefales at browserdata ryddes, hvis der oprettes nye aftaler i DUPLA aftalemodulet. Dette sikrer, at man bliver præsenteret for al tilgængelig funktionalitet i brugergrænsefladen og ikke en forældet version, der er gemt i browseren.

Det anbefales desuden at aftalemodulet tilgås via Chrome, Firefox eller lignende, da aftalemodulet ikke fungerer i Explorer.

19-08-2020 10:27:00
DUPLA driftslog er nu oppe igen18-08-2020 kl. 10:2418-08-2020 kl. 10:25

RSS feed kan dog stadig opleves ustabil

18-08-2020 10:24:00
Denne driftslog er nu live03-07-2020 kl. 12:4503-07-2020 kl. 12:45

Denne driftslog er nu live. Dette betyder, at den gamle driftslog for Dataudvekslingsplatformen er arkiveret.

Driftsinformation og nyt vedrørende driften for Dataudvekslingsplatformen vil fremover kun blive vist på denne driftslog.

03-07-2020 12:45:00

Se al information