Titel
EMCS
Beskrivelse

Opdatering 15.05.2019 - 08.50: Der kan atter logges på EMCS - nødprocedure ej længere tilladt.

The problems have been solved - the use of fallback procedure is no longer allowed.

 

Det er fortsat ikke muligt at logge på EMCS.

Der modtages fejlbesked: Authorisation service failed to respond.

Det er tilladt at anvende nødprocedure i fornødent omfang.

Opdatering 14/5 kl. 15.10: Der fejlsøges stadig. Ingen tidshorisont endnu.

Opdatering 10.10: Leverandør stadig i gang med at lokalisere fejlen.

tirsdag 14/5 08:39: Ny status forventes ca. 10:15.

kl 15:48 Der er forsat problemer med at logge på EMCS - Hvis sagen er uændret vil status først blive opdateret i morgen formiddag.

kl 12:51 Der er forsat problemer med at logge på EMCS.  - Virksomheder der kalder EMCS-services via B2B er ikke berørt. 

 

English: EMCS gives the error message 'Authorisation service failed to respond.' when logging in.

Emergency fallback procedure can be used, if necessary.

Update 10.10: Vendor still searching for error.

Tuesday 14 May 08:39: New update expected around 10:15

12:51pm - There are still problems with logging onto EMCS.  - Companies accessing the EMCS-services through B2B are not affected (by the problem).

 

Dags dato
13 May 2019 08:30
Status
Løst
Dato for klarmelding
15 May 2019 08:50